✔ Hurtig levering 1-3 hverdage

Fri fragt fra 499,-

✔ Betal med mobilepay

✔ Hurtig levering 1-3 hverdage

Fri fragt fra 499,-

✔ Betal med mobilepay

Retur & refundering

Fortrydelsesret

Tak for at handle ved U.S. Polo Assn.. Vi håber, at du bliver glad for dit køb.

Hvis dette ikke er tilfælde, er du velkommen til at returnere den eller de ønskede varer til os, som du ønsker refunderet.

Du har som kunde 100 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Din fortrydelsesret løber fra den dag ordren blev modtaget af enten dig eller en anden person, som befinder sig på adressen. Har du bestilt levering til en PakkeShop, starter fortrydelsesperioden fra den dag, du afhenter ordren i den pågældende PakkeShop.

Ønsker du at returnere en vare, skal den være i perfekt stand. Det betyder, at den skal være ren (ingen pletter fra deodorant, parfume eller makeup), ubrugt, uvasket og med de originale mærker. Sko skal returneres i den originale æske.

Du er velkommen til at prøve tøjet på samme måde som i en fysisk butik.

Hvis varer returneres i en ikke-salgbar stand, forbeholder vi os retten til, efter en konkret vurdering i hvert tilfælde, at reducere tilbagebetalingen eller lade tilbagebetalingen helt bortfalde. Dette gælder ikke defekte varer.

 

Ombytning

Ønsker du at bytte en vare til en anden, skal du returnere varen og afgive en ny ordre på vores hjemmeside.

 

Returnering

Følg nedenstående for at sende din pakke retur:

  1. Skriv til info@uspoloassn.dk. Du skal angive dit ordrenummer, varens stylenummer (som du finder på din følgeseddel) og returårsag med følgende årsagsnummer:

    1. Fortrudt køb
    2. For stor størrelse
    3. For lille størrelse
    4. Ikke tilfreds med pasform
    5. Ikke tilfreds med farve
    6. Produktet lever ikke op til forventninger
    7. Produktet er ikke som beskrevet
    8. Forkert produkt leveret
    9. For sen levering
    10. Beskadiget eller defekt vare

  2. Pak herefter de varer, du ønsker at returnere. Vigtigt: Vil du sende flere ordre retur, skal du sende ordrerne separat, og dermed bruge det returlabel, der passer til ordren. Ellers kan ordren ikke returneres. 
  3. Til forsendelse af dine returvarer opfordrer vi til, at du genbruger emballagen. Sæt den medsendte returlabel fast på din forsendelse. Vær opmærksom på, at gamle pakkelabels ikke må være synlige. Hvis du mangler en forudbetalt returlabel i din pakke, bedes du kontakte vores kundeservice.
  4. Indlever pakken til den samme transportør, som leverede pakken til dig. Se eventuelt logoet på returlabelen.
  5. Husk at bede om en kvittering for indlevering med pakkenummer, så pakken kan spores, hvis den skulle blive væk undervejs. Du bærer ansvaret for bortkomne varer

 

Ved returnering skal nedenstående adresse benyttes:

U.S. Polo Assn.
c/o DKI Logistics A/S
Egeskovvej 17A
8700 Horsens
Port 223

 

Refundering

Du vil modtage en e-mail, så snart vi har færdigbehandlet din returnering på vores lager. De returnerede varer vil blive refunderet inden for 14 hverdage efter pakken er færdigbehandlet.

Når du fortryder et køb, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig. Returnerer du alle varer på din ordre, returnerer vi evt. Leveringsomkostninger. Hvis du har købt flere varer i en ordre og du kun fortryder en del af dit køb, refunderer vi ikke leveringsomkostningerne.

Ønsker du at returnere dine varer skal du selv dække direkte omkostninger forbundet med returnering. Dvs. porto/fragt. Benytter du vores returlabel koster dette 39kr., som bliver fratrukket dit returbeløb. 

Vi gennemfører tilbagebetaling via samme betalingsmiddel, som du benyttede, da du lagde din ordre. Har du købt varerne med et gavekort, vil refundering ske med udstedelse af et nyt gavekort med det pålydende beløb.

Gavekort refunderes ikke.

 

Reklamation

Vi er kede af at høre, at kvaliteten på dit køb ikke er, som den skal være. Vi hjælper dig gerne med oprette en reklamation på den vare, det drejer sig om. Du kan reklamere ved at kontakte vores kundeservice på info@uspoloassn.dk

Vi gør opmærksom på, at reklamationsretten dækker produktionsfejl og omfatter dermed ikke slitage eller fejl der er opstået som følge af forkert behandling af produktet. Du skal indgive din reklamation hurtigst muligt og i hvert tilfælde indenfor i rimelig tid efter, at manglen er opdaget.

Vi har brug for følgende for at kunne bedømme din reklamation:

  • Ordrenummer og varenummer. Kan findes i din ordrebekræftelse sendt på mail eller den medfølgende følgeseddel.
  • Skriv en kort beskrivelse af, hvordan skaden eller fejlen er opstået.
  • Som baggrund for reklamationen skal vi bruge 3-4 billeder af fejlen og varen i sin helhed (forfra og bagfra). Fejlen skal være fuldt synlig på mindst ét af billederne.
  • Når vi har modtaget din henvendelse, behandler vi din reklamation hurtigst muligt.