✔ Hurtig levering 1-3 hverdage

Fri fragt fra 499,-

✔ Betal med mobilepay

✔ Hurtig levering 1-3 hverdage

Fri fragt fra 499,-

✔ Betal med mobilepay

Handelsbetingelser

Generelle oplysninger

U.S. Polo Assn. Danmark
c/o STX Retail ApS
Porsborgparken 6
DK-9530 Støvring

CVR: 42752924

Hvis du oplever problemer på vores website, bedes du kontakte kundeservice:

E-mail: info@uspoloassn.dk
Tlf.: +45 31 17 89 77

 

Bestilling

Uspoloassn.dk er åben 24 timer i døgnet. Dog kan webshoppen være lukket i forbindelse med vedligeholdelse.

Bestillinger afgivet vil blive behandlet den efterfølgende arbejdsdag.

I bestillingsprocessen kan du ændre på dine oplysninger samt ændre i din bestilling, før du afsender den. Så snart du har trykket 'Fuldfør ordren', er du bundet af din bestilling, og du vil herefter modtage din bestillingsbekræftelse via e-mail. Hvis vi af en eller anden grund ikke kan ekspedere din bestilling, vil du høre fra os.

Hvis du har spørgsmål til din bestillingsbekræftelse eller andet, bedes du kontakte vores kundeservice.

E-mail: info@uspoloassn.dk

 

Betaling

Som kunde har du følgende betalingsmuligheder:

  • Dankort
  • Dankort/Visa
  • Mastercard
  • Visa Electron
  • MobilePay

Betalingen vil blive trukket på din konto, når bestillingen afsendes fra vores lager. Har du bestilt flere varer, og er en af varerne i restordre, trækker vi først betalingen for denne vare, når den afsendes.

Priserne er angivet i danske kroner inkl. moms. Prisen for levering lægges oveni varens pris. Du vælger leveringsmetode i slutningen af bestillingsforløbet.

Gebyr for betaling med kort udstedt til private forbrugere afholdes af STX Retail ApS. Gebyr for betaling med andre kort end private kort, f.eks. firmakort og gebyr for betaling med kort udstedt uden for EU, pålægges kunden.

 

Levering

Vi leverer i hele Danmark på nær Grønland og Færøerne.

Leveringsmetode og pris:

  • GLS PakkeShop DKK 39,00
  • GLS Privat DKK 59,00 (DKK 29,00 på ordre over DKK 499)
  • GLS Erhverv DKK 59,00 (DKK 29,00 på ordre over DKK 499)

Der er fri fragt på alle ordre over DKK 499,00 til GLS PakkeShop. Gratis levering bliver automatisk tilføjet, når du afgiver din bestilling, hvis bestillingsbeløbet lever op til betingelserne for gratis fragt. 

Under udsalg kan der forekomme længere leveringstider end normalt.

Din bestilling vil blive leveret mandag til fredag. Bestillinger afgivet på hverdage før kl. 12 vil som regel blive behandlet og afsendt samme dag. Bestillinger afgivet hen over en weekend eller helligdag vil blive behandlet den efterfølgende arbejdsdag.

Leveringstiden er 1-3 hverdag. I særlige perioder med travlhed kan der opstå længere leveringstider.

Der skal underskrives ved modtagelse af alle leveringer. Det behøver ikke nødvendigvis at være dig selv, der underskriver, du kan også give fuldmagt til f.eks. en ven, et familiemedlem, en kollega eller lignende.

Vi kan ikke tilbyde levering på en særlig dag eller tidspunkt, da alle bestillinger bliver behandlet i kronologisk rækkefølge.

Skulle det ske, at en levering bliver forsinket, kan U.S. Polo Assn. ikke holdes ansvarlig for dette. Vær opmærksom på, at vi kun sender til privat- eller erhvervsaddresser og ikke til postboks.

 

Prisgaranti

Hos U.S. Polo Assn. tilbyder vi prisgaranti på alle varer. Det vil sige, at skulle du finde et af vores produkter til en billigere pris hos en anden webshop, matcher vi prisen. 

Prisgarantien gælder udelukkende frem til købstidspunktet. Det vil sige, at vi ikke tilbyder prisgaranti, såfremt du skulle finde et produkt billigere et andet sted efter et køb og modtagelsen af en vare. 

Krav, der skal opfyldes, for at prisgarantien er gældende: 

  • Produktet skal findes hos en dansk webshop (med dansk CVR-nummer) og som samtidig har varelager i Danmark. Prisgarantien omfatter ikke produkter i fysiske butikker. 
  • Varen skal være 100 % identisk med den, du finder på vores website. 
  • Varen skal være på lager (det må ikke være en bestillingsvare). 
  • Varen skal være omfattet af dansk reklamationsret og følge dansk lovgivning for moms, told, garanti og forbrugerbeskyttelse. 
  • Prisgarantien omfatter ikke varer, der en del af en kampagne (dvs. kø-tilbud, bundle-tilbud, rabatkoder, og/eller tilbud med begrænsede antal/tid.
  • Prisgarantien omfatter ikke varer, hvor prisen er betinget af et medlemskab el. rabatkode. 
  • Prisgarantien gælder den fulde købspris inkl. eventuelle fragtomkostninger. 
  • Prisgarantien gælder udelukkende frem til købstidspunkt.
  • Dokumentation for prisgarantien skal være et link til varen. 

Ønsker du at benytte dig af vores prisgaranti, bedes du sende en mail til vores kundeservice på info@uspoloassn.dk med direkte link til varen, du ønsker vi matcher prisen på. 

Vi forventer at kunne besvare din henvendelse om prisgaranti inden for 24 timer. I tilfælde af travle perioder kan du forvente, at vi besvarer din henvendelse inden for 48 timer.

 

Fortrydelsesret

Hvis du ikke er fuldt ud tilfreds med dit køb, er du velkommen til at returnere varen til os. Du har som kunde 100 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.

Fortrydelsesfristen udløber 100 dage efter den dato, hvor du eller en tredjepart – bortset fra den transportør, du har angivet – er i fysisk besiddelse af varerne.

I tilfælde af at flere varer bestilt i samme bestilling leveres særskilt, udløber fortrydelsesfristen 100 dage efter den dato, hvor du eller en tredjepart – bortset fra den transportør, du har angivet – er i fysisk besiddelse af den sidste vare. Eller 100 dage efter, at den sidste vare er blevet leveret til det fragtsted, der blev valgt ved afgivelse og betaling af din bestilling.

For at benytte dig af fortrydelsesretten skal du meddele U.S. Polo Assn., at du ønsker at fortryde dit køb. Du kan benytte dig af returskemaet, som er vedlagt din forsendelse. Fortrydelsesfristen er overholdt, hvis du sender din pakke med udfyldt returskema, inden fortrydelsesfristen er udløbet. Skulle du mod forventning ikke have modtaget et returskema i din forsendelse, bedes du kontakte kundeservice.

Bemærk: Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

 

Returnering

Du skal sende din bestilling retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb.

Når du returnerer en vare, skal du kontakte vores kundeservice på info@uspoloassn.dk forud for din returnering. Ved returnering er du ansvarlig for, at pakken er pakket forsvarligt ind. Vær opmærksom på, at gamle pakke-labels ikke må være synlige.

Sæt den medsendte returlabel på pakken, og aflever returpakken til samme transportør, som den blev leveret med. Er du i tvivl herom, så se transportørens logo på den medsendte returlabel. Husk at bede om en kvittering med et pakkenummer, når du afleverer din pakke. Dette er din forsikring, hvis pakken skulle blive væk undervejs.

Ønsker du at returnere dine varer skal du selv dække direkte omkostninger forbundet med returnering. Dvs. porto/fragt. Benytter du vores returlabel koster dette 39kr., som bliver fratrukket dit returbeløb. 

Bemærk, at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav.

 

Ved returnering skal nedenstående adresse benyttes:

U.S. Polo Assn.
c/o DKI Logistics A/S
Egeskovvej 17A
8700 Horsens
Port 223

Ønsker du at bytte til en anden størrelse eller en anden vare, skal du sende varen retur og afgive en ny bestilling online.

 

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

For at få hele købsbeløbet retur må du gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

 

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Du vil modtage en e-mail, så snart vi har færdigbehandlet din returnering på vores lager. De returnerede varer vil blive refunderet inden for 14 hverdage fra modtagelsen.

Når du fortryder et køb, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig. Returnerer du alle varer på din ordre, returnerer vi evt. Leveringsomkostninger. Hvis du har købt flere varer i en ordre og du kun fortryder en del af dit køb, refunderer vi ikke leveringsomkostningerne.

Det koster 39 kr. at benytte vores returlabel, som vil blive fratrukket dit returbeløb.

Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet. Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har fået varen retur, medmindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Vi anbefaler, at du gemmer postkvitteringen som bevis på din levering af pakken til pakkeshop/transportøren samt noterer forsendelsesnummeret, så du kan følge pakken.

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varernes værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varernes art, egenskaber og den måde, de fungerer på. I tilfælde heraf fratrækkes denne værdiforringelse købsbeløbet.

 

Hvad skal jeg sende med tilbage?

Du skal vedlægge din udfyldte returseddel. Bemærk: Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

 

Levering af forkerte varer

Hvis dine varer ikke er i overensstemmelse med det, du har bestilt, beklager vi på forhånd dette. Du bedes venligst kontakte info@uspoloassn.dk så snart du opdager fejlen, så vi kan hjælpe dig.

Du er ikke ansvarlig for omkostninger i forbindelse med returnering af varer, der ikke er i overensstemmelse med det, du havde bestilt. Vi refunderer købsprisen og selvfølgelig leveringsomkostningerne, når vi har modtaget varerne.

 

Reklamationsret

Købelovens mangelsregler er gældende for varekøb.

Når du handler på uspoloassn.dk har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du som udgangspunkt kan få varen repareret, ombyttet, få pengene tilbage eller få afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadevoldende adfærd.

 

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid”, efter at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Kontakt vores kundeservice på info@uspoloassn.dk

 

Vi har brug for følgende for at kunne bedømme din reklamation:

  • Ordrenummer og varenummer. Kan findes i din ordrebekræftelse sendt på mail eller den medfølgende følgeseddel.
  • Skriv en kort beskrivelse af, hvordan skaden eller fejlen er opstået.
  • Som baggrund for reklamationen skal vi bruge 3-4 billeder af fejlen og varen i sin helhed (forfra og bagfra). Fejlen skal være fuldt synlig på mindst ét af billederne.
  • Når vi har modtaget din henvendelse, behandler vi din reklamation hurtigst muligt.

 

Lovvalg

Dansk ret er gældende.

Senest revideret 15. september 2022