Denne side har begrænset support til din browser. Vi anbefaler at skifte til Edge, Chrome, Safari eller Firefox.

It's our birthday! Spar 20 % på hele siden med koden: BIRTHDAY

Fri fragt over 399 kr. Levering 1-3 hverdage E-mærket webshop

Birthday Sale! Spar 20% m. koden: BIRTHDAY

Fri fragt v. køb for 399 kr.

Levering 1-3 hverdage

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få 10% på første ordre

Kurv 0

Tillykke! Du har opnået gratis fragt Du er kun 399 kr væk fra gratis fragt!
Der kan ikke købes flere produkter

Produkter
Par med

Forventet levering: 1-3 hverdage.

Subtotal 0,00 kr.

Fragt, afgifter og rabatkoder beregnes ved kassen
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • Maestro
  • Mastercard
  • Shop Pay
  • Visa

Spørgsmål om din ordre

Kan I annullere, ændre størrelser eller farver i min ordre? 

På nuværende tidspunkt har vi desværre ikke mulighed for at ændre i en ordre. 

Har du lagt en forkert ordre, beder vi dig placere en ny ordre med de rigtige størrelser/farver/produkter og sende den 'forkerte' ordre retur til os, når du modtager den. 

Hvor finder jeg en størrelsesguide?

Under hvert produkt finder du en størrelsesguide, der giver dig målene på de forskellige størrelser tilgængelige på vores webshop. Ønsker du målene på et specifikt produkt, er du meget velkommen til at kontakte os på mail eller på vores chat. 

Du finder vores gængse størrelsesguide her.  

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse?

Det kan ske, at vores system ikke får sendt en ordrebekræftelse afsted. Kontakt os på mail el. chat, så sender vi en afsted til dig med det samme. Tjek også gerne dit spam-filter, da bekræftelsen desværre nogen gange ender her.

Jeg har modtaget en forkert vare

Hvis du mod forventning har modtaget en forkert vare, en forkert størrelse eller farve bedes du kontakte os på mail eller chat, så løser vi problemet hurtigst muligt og får sendt den rigtige vare afsted til dig. 

jeg har modtaget en defekt vare

Øv, det beklager vi naturligvis. Kontakt os på mail med billeder af fejlen, så finder vi en løsning hurtigst muligt. 

Du kan læse mere om håndteringen af en reklamation her

spørgsmål om levering

Hvornår modtager jeg min pakke? 

Vi har en leveringstid på 1-3 hverdage. Når du har bestilt fra os, og vi har afsendt pakken fra vores lager, vil du modtage en mail direkte fra GLS med et track&trace nummer, så du kan spore din pakke. 

Jeg har ikke modtaget Track & Trace?

Har du mod forventning ikke hørt noget fra GLS om din pakke inden for 3 hverdage fra din bestilling bedes du kontakte vores kundeservice.

spørgsmål om retur

Kan jeg sende hele eller en del af min ordre retur? 

Ja naturligvis. Hos U.S. Polo Assn. har vi 100 dages returret. 

Hvordan sender jeg retur? 

Ønsker du at sende noget retur, bedes du anmode om en returnering via din kundeprofil. Den finder du ved at klikke på profil-ikonet i øverste højre hjørne på  webshoppen el. klik her

Læs mere om, hvordan du håndterer hele returneringen her.

Jeg vil gerne bytte til en anden størrelse

Det er ikke muligt at lave en ombytning. Vi beder dig derfor returnere den 'forkerte' størrelse og placere en ny ordre i den størrelse, du ønsker. 

Der var ikke en returlabel med i min pakke? 

Nogen gange sker det desværre, at vi ikke får lagt en returlabel i din pakke. Kontakt os på enten vores mail: info@uspoloassn.dk eller chat, så opretter vi en label til dig med det samme, som du kan printe. 

Hvad koster det at sende retur?

Hvis du bruger vores returlabel koster det 29kr i returfragt, som vil blive fratrukket din refundering. 

Har I modtaget min returpakke? 

Når du bruger vores returlabel hos GLS, vil du altid modtage et track&trace nummer, hvor du kan følge pakken. 

Vi gør opmærksom på, at vi ikke sender en e-mail, når vi har modtaget din returpakke, men kontakter dig, så snart vi har refunderet dit beløb. Det sker inden for 14 hverdage. 

Hvor lang returret har jeg? 

Du har 100 dages returret på din ordre fra du har modtaget den.